بعد از جنگ نرم نوبت به دانشمندان هسته ای ایران


 
       

رسانه‌های غربی و منطقه ای با پوشش خبر ترور یکی دیگر از دانشمندان هسته‌ای ایران بر این نکته که چنین اقداماتی نمی‌تواند روند پیشرفت هسته‌ای این کشور را متوقف کند، تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نیویورک تایمز با اشاره به وقوع حمله‌ ای تروریستی علیه یکی از دانشمندان هسته‌ای ایران در روز چهارشنبه، این اقدام را در بحبوحه بحث‌های درگرفته در مورد از سرگیری مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 حائز اهمیت خواند.

این روزنامه آمریکایی حمله امروز را چهارمین مورد طی دو سال اخیر در ایران دانست که طی آن مصطفی احمدی روشن دانشمند 32 ساله ایرانی به شهادت رسیده و اصلی ترین متهمان آن آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند. در همین رابطه تئودور کارازیک یک کارشناس مرکز مطالعات خاور نزدیک و خلیج فارس در دبی گفت حمله امروز مطابق الگویی است که در دو سال اخیر توسط غرب و همپیمانانش برای ترور دانشمندان ایرانی انجام شده و هدف آن به تاخیر انداختن پیشرفت برنامه هسته‌ای این کشور است.



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: